![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]()
Wiem, że mało wiem. Staram się więc chłonąć wiedzę, gdzie się da.
Pamiętacie 'Sondę'? Tutaj od 10 minuty pojawia się ciekawe stwierdzenie - jakoby większa prędkość tarcia (czyli też obrotów silnika) miała poprawiać smarowanie poprzez tworzenie grubszego filmu olejowego. http://youtu.be/kdyLoPwF8J8 Czy ja coś źle zrozumiałem, czy tak faktycznie jest, czy może przez ostatnie 25 lat coś się zmieniło? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie do znawców XR-y | Adagiio | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.12.2011 09:52 |