Wątek: stan rozrządu
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.02.2010, 19:59   #70
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zetjohny Zobacz post
Przeanalizowałem całą ta sytuację i moje wnioski:
1. Przy nowym łańcuchu rozrządu i nienagannych napinaczach/ślizgach znaki (na kole magnesowym i kole zębatym wałka rozrządu) muszą być tak jak w książce.
2. Przy łańcuchu już wydłużonym tj. używanym znaki nie będą się pokrywać idealnie. W takiej sytuacji ustawię znak na kole magnesowym odpowiedni do cylindra a na kole zębatym wałka rozrządu kreseczka od strony napinacza musi wyjść nieco poniżej krawędzi cylindra.

doszedłem do tych samych wniosków przy składaniu swojego silnika.
He, na pewno nikt sobie nie sprawdził (zapisał, zrobił fotki) skojarzenia znaków na wale i na zębatce rozrządu przed rozebraniem silnika, co? Ja też nie, i miałem ten sam problem przy składaniu. Zetjohny dobrze wnioskuje. Uwzględniając takie założenia silnik złożyłem - działa, więc jest o.k.

Ostatnio edytowane przez bartol : 04.02.2010 o 21:11
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem