Cytat:
Napisał cyryl
Szynszyll nawiązując do Twojego zdjęcia wyżej.
Jak oceniasz jakość tego już niemłodego BMW na Twoim warsztacie ?
|
tak smiesznie wyszlo, ze mialem jednoczesnie na podnosnikach G650XC i XT660R i pracowalem z nimi jednoczesnie. Yamaha juz pojechala w G650 tylko poprawki karoseryjne. jezdzilem ( nie po raz pierwszy) jednym i drugim po lesnych drogach. zaden tam ciezki off. i to moje spostrzezenia:
- hamulce w BMW petarda co dziwne bo XT tez ma brembo ale nieco mniejsza tarcze
- zawias na szosie bez roznicy ale juz poza nia BMW inna bajka. tam siedzi z tylu jakis Ohlins pstrykne fotke bo to nie oryginalny Sachs
- silnik zdecydowanie na plus dla Yamahy. Rotax w BMW bardziej sie trzesie, gorzej zbiera, skrzynia dramat, sprzeglo tempe ( wszystko co trzeba powymieniane)
- jakosc z wierzchu taka sama bo BMW robione w chinach ale na wszystkim 'made in italy' albo 'made in spain', a XT chyba pod paryzem MBK skladane, wiec elektryka na ch... europejskich zlaczkach, cienkie kable, tworzywa sztuczne od UV sie rozlatuja.
reasumujac: chce G650XC z silnikiem 660 od Yamaha i jest bajka - szkoda takiego zawiasu, hebli i ergonomi na tluczka z Rotaxa, silnik psuje zabawe z jazdy