Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Dzisiaj, 19:31   #1097
Szpicerlok
 
Szpicerlok's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 69
Motocykl: RD03
Szpicerlok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 40 min 35 s
Domyślnie

Rumpel

Przebieg jeśli jest oryginalny to jest drugorzędny. Silniki są naprawdę odporne i przebiegi grubo ponad 100 kkm nie robią na nich wrażenia.

Kwestie są inne, w 1150 przegub zawieszenia paralever, jest na drogich łożyska ślizgowych w 1200 są to już zwykle łozyska maszynowe.

Kolejna sprawa to ABS, w zależności od wyposażenia moze to być iABS, aby działał musi być odpowiednio serwisowany (zarowno 1150 jak i 1200), były egzemplarze bez ABS (fabrycznie).

Sterowanie sprzegla - w obydwu hydrauliczne, z tym że w 1150 to płyn hamulcowy, który jak wiadomo jest agresywny i potrafi narobić bałaganu. W 1200 jest to olej hydrauliczny mineralny.

Generalnie wszystko zależy czy były przynajmniej w minimalnym stopniu prawidłowo serwisowane, jesli tak to każdy będzie śmigać.

Dla mnie subiektywnie - cała seria R1150 to nieprzemyślane rozwinięcie serii R1100. Jeśli mialbym wybierać to szukałbym albo R1100 (jest tego jeszcze sporo w dobrym stanie) lub 1200. Jednak zadbany 1150 absolutnie nie wyklucza zakupu .


Generlanie problem z tymi motocyklami to zaniedbania serwisowe, bo jak ktoś słyszał, że za wymianę plynu w ABS miał dać ponad 1000 pln to nie wymieniał....

Jak wiesz jak - to z 2 godziny roboty i litr płynu.

Tak jest ze wszytskim zresztą


Jak masz ochotę to zadzwoń, mogę trochę pomóc i wyjaśnić.

790 222 5sześćsześć

PS wszystkie mają z przodu telelever a z tyłu paralever

Pozdro

Maciek
Szpicerlok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem