ja bym szedł w DR.
długa skrzynia, możliwość długich dojazdówek, mnogość aftermaketowych rozwiązań dot pojemności zbiornika i modów zawiasu.
ale co dla mnie jest najważniejsze - rozwiązaniem na przegrzewanie się XR jest dodatkowa chłodnica oleju - nie mówicie jednak tego, że silnik DRki JEST silnikiem SACS /o ile wiem/ SuzukiAdvancedCoolingSystem i ta chłodnica tam jest nie od czapy i dlatego DR jest takie wydajne jeśli idzie o gospodarkę cieplną.
dodatkowo ma Nicasil - nie wiem jak w XR ale jeśli XR to żeliwo to już w ogóle średniowiecze.
każdy ma swój zajob i nie są to mądre i łatwe do uzasadnienia rzeczy ale w jakieś modzenie skrzyni w XR w życiu bym się nie pchał. DR jest świetnym, dopracowanym motocyklem, co wielokrotnie już zostało dowiedzione.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
|