Z tymi światłami to nie chodzi o odpalanie tylko jazde.
Co do nagłego skopcenia kostki to moje podejrzenie jest takie że w takiej wtyczce z wieloma pinami nie można sprawdzić ciasnonty połączenia, cała wtyczka wchodzi ciasno ale to nie oznacza że konektorki w środku się dobrze zamkneły, dlatego lapiej mieć osobno podpięte. Chodzi tylko o to połączenie bo to jest wyjątkowo obciążone. Niestety brak kontaktu albo zły kontakt w tej wtyczce robi spore zamieszanie w reglerze, a uszkodzony regler może naniszczyć Ci wiele w motorku, uwierz mi. Włąśnie kończymy z kolegą zbierać elementy do jego AT w której uszkodzony regler (przez podanie bardzo dużego napięcia na instalacje) zniszczył:
- obrotomierz
- tripa (już naprawiony)
- pompke paliwa (już naprawiona)
- moduł (zdjecia w innym wątku) - rozwalone kondensatory
- oczywiście wygotowany akumulator
- wiekszość żarówek
________________
suma= nie będę straszył bardziej się opłaca pilnować wtyczek
Oczywiście większość usterek reglera objawia się mniej destrukcyjnie, poprostu po jakimś czasie brakuje prądu w aku.