Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.03.2025, 22:04   #130
ruphyo


Zarejestrowany: Jan 2025
Miasto: Wrocław
Posty: 2
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 10000
ruphyo jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 godz 36 min 42 s
Domyślnie

Jestem właśnie po zmontowaniu zestawu Outback Motortek (podstawowe, silnika i płyta).
Moje doświadczenia:
1. Na stronie fullgarage.pl brak zestawu Ultimate Protection Combo, który zawiera wymienione wyżej trzy komponenty. Trzeba kupić osobno zestaw gmole podstawowe i silnika oraz osobno płytę. Wychodzi drożej! Na stronie tego samego sklepu, ale pod adresem www.motorkaruvpruvodce.cz można zamówić jako zestaw Utlimate Protection Combo.
2. Kontakt ze sprzedawcą przez email radek@fullgarage.pl wyśmienity.
3. Zamówiłem w Euro i zapłaciłem Revolutem co przy obecnym kursie wychodzi super korzystnie.
4. W sumie kupując jako zestaw i w Euro wyszło mi taniej o jakieś 800 zł.
5. Zmontowałem samemu przez 4 godziny, ale bez porządnych narzędzi z przedłużkami byłoby trudno. Klucz dynamomentryczny i klej do gwintów Loctite 243 wskazany.
6. Niektóre śruby nie zgadzają się z instrukcją. Te do mocowania płyty wręcz wymieniłem, bo nie było stożkowych w zestawie, żeby się zlicowały z powierzchnią płyty na spodzie. Instrukcja mówi o M8x20, ale w rzeczywistości są ciut za długie, więc nawet sami dołączają M8x16.
6a. Największa niespodzianka to była śruba do gmoli silnika z prawej strony na dole. Ta koło pedału hamulca. W instrukcji jest sześciokątna, w dostawie imbus, więc za cholerę nie wiem jak miałbym włożyć ją "od wewnątrz" jak wg instrukcji i przytrzymać imbusem w ciasnej przestrzeni, żeby dokręcić nakrętkę. Włozyłem od zewnątrz i nakrętkę dałem wewnątrz, dało się wtedy ją trzymać płaskim kluczem.
7. Wykonanie i końcowy wygląd cud, miód, malina! Lepiej niż na zdjęciach.
ruphyo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem