Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.02.2025, 17:02   #113
rafput
 
rafput's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Posty: 92
Motocykl: CRF1000L
rafput jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 19 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Po 8 tys.albo skrzynia nauczyła się mnie, albo ja skrzyni. Jeżdżę wyłącznie w trybie S3, nie widzę obecnie przewagi trybu M. Wiem kiedy zrobić manualną redukcję i tyle, 96% czasu pozwalam działać komputerowi. Ręczna redukcja przed wyprzedzanie i gdy prędkość jest na granicy 1/2, wtedy wolę sam wbić 1, niż gdyby miało to się zdarzyć w złożeniu .
Przy dynamicznym przyspieszaniu komputer szybciej wbija niż łopatki . To pierwsze niedopasowanie to był jednak efekt narowistosci KTM

Raczej to po prostu najlepszy tryb na Twoje potrzeby. Po 6 latach na dct nie wierzę w bajki o „uczeniu” się skrzyni
rafput jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem