Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Mr_gun
					 
				 
				Skąd pomysł na takiego Frankensztajna? Dobrze że z malucha nie zażyczył sobie silnika    bo przecież jak któryś z kolegów forumowiczów dowodził. - Da się.  
			
		 | 
	
	
 
stąd, że oryginalny silnik wybuchł - wszystko opisałem we wcześniejszych postach - a używany silnik do XRV 650 jeżeli jest to albo drogi albo w złym stanie albo jedno i drugie. za silnik od TA650 w stanie 4.0 zapłaciliśmy 1500pln i kupilismy go od czlowieka, z ktorym mam kontakt od kilku lat. nie wymyslilem rozsadniejszego rozwiazania.
tak wyglada zaslepka na tyle po zamontowaniu - gdyby zostawić oryginalna fajke od PAIR to zawadzałaby o poprzeczke, z przodu zaś o cewki zapłonowe. regulator napiecia nalezy obrocic kablami w strone silnika bo sa zbyt krótkie - po obroceniu o 180 stopni kable są OK i ładnie się chowają. trzeba też przerobic przewód odmy bo w oryginale jest wygiety kruciec a w TA650 nadlew pionowo do gory wychodzący z dekla. idziemy stroić gaziory i składać karoserie. cdn.