Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.12.2009, 22:05   #11
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał płock1964 Zobacz post
I tu się zgodzę z przedmówcą : w mojej pierścionki były wzorcowe, a olej żarła? wymienione prowadnice wydechowe, uszczelnienia zaworów. Po 5 kkm olej dalej żarła ? Po oględzinach pod mikroskopem wymieniłem pierścienie na nominał - efekt ? zanik zużycia oleju. Przebieg ok. 120 kkm. Powód ? Przegrzanie, odpuszczenie pierścieni, brak docisku do gładzi.
jak sprawdzić czy ścianki cylindra w części roboczej są wyrobione ? Bo jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli się pierścienie zapieczą to cylinder dostaje ...

moja olej bierze jak jadę szybko i długo np na autostradzie...
Jak jeżdżę 40-60km/h ( np w Rumunii na zakrętach) to wtedy spaliła mi 3/4 litra oliwy na 3500 km ... może jeszcze sezon wytrzyma

w ubiegłej zimie wymieniłem uszczelniacze i w sumie chyba się lekko zmniejszyło zużycie paliwa , niedawno zmierzyłem ciśnienie i jednym mam 8,5 w drugim 9 , zaworów nie sprawdzałem silnika nie rozbierałem ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem