Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.10.2024, 12:08   #5
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Marcin-BB Zobacz post
a co tam konkretnie jest lepsze Marcinie w tym 3AJ? Poza tym, że fabrycznie nie ma kopki i trzeba ją dokładać ze starego modelu?
Tak na szybko:
- w 1Vj zębatka zdawcza jak w starej AT - w 3AJ przykręcana.
- smarowanie - srebrne modele 3AJ mają inny układ olejowy, jest dodatkowy zewnętrzny przewód olejowy od filtra oleju, większa chłodnica oleju,
- pompa oleju jest wydajniejsza jest w 3AJ srebrnym.
To chyba najważniejsze.

Tak czy inaczej Motoritz teraz twierdzi, że wymienia silniki na od 3AJ - wszystkiego nie zdradza, co i jak przerabia, to jego know-how. Myślę, że wpływ ma na to także ilość silników, które ma dostępne na półce u siebie ... taki domysł, brak pewności
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.

Ostatnio edytowane przez Mallory : 04.10.2024 o 14:18
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem