Cytat:
Napisał Emek
Dokładnie. Ja tam lubię single i wziąłem 701 ale mam przekonanie że 40-50k i remont.
|
Bez przesady to się może stać ale nie musi - ja miałem 690 i miała przeszło 72 tys km przebiegu i wg mnie nie wymagała remontu, zmieniany był napinacz i łancuszek rozrządu.
A tu masz gościa przeszło 131 - przy 121 padły mu łozyska wałka rozrządu
https://www.dualadventure.com/maintenance-list/
Faktem jest że Twoja jest trochę inna.
Porównując 890 do 690 ( ja miałem pierwszą wersję 690) to może jest trochę cięższa 890 ale mało to czuć w terenie ( choć nie jeżdżę ciężkiego terenu- raczej szutry) przez rozkład mas w 890.
A 890 zdecydowanie lepiej jeździ na twardym.
Ale lubiłem też swoją 690
ps ta 890 z 80 tys km przebiegu już sprzedana