Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.06.2024, 07:09   #5
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,995
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 godz 22 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Dokładnie. Ja tam lubię single i wziąłem 701 ale mam przekonanie że 40-50k i remont.
Bez przesady to się może stać ale nie musi - ja miałem 690 i miała przeszło 72 tys km przebiegu i wg mnie nie wymagała remontu, zmieniany był napinacz i łancuszek rozrządu.
A tu masz gościa przeszło 131 - przy 121 padły mu łozyska wałka rozrządu
https://www.dualadventure.com/maintenance-list/
Faktem jest że Twoja jest trochę inna.

Porównując 890 do 690 ( ja miałem pierwszą wersję 690) to może jest trochę cięższa 890 ale mało to czuć w terenie ( choć nie jeżdżę ciężkiego terenu- raczej szutry) przez rozkład mas w 890.
A 890 zdecydowanie lepiej jeździ na twardym.
Ale lubiłem też swoją 690

ps ta 890 z 80 tys km przebiegu już sprzedana
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem