Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28.05.2024, 09:59   #26
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,995
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 godz 22 min 38 s
Domyślnie

Jak nie chcesz mieć stresów to jeździć i cieszyć sie motocyklem.
Faktycznie jest tak że jest cześć motocykli głownie 790 gdzie wycierają się krzywki na wałkach i coś co się nazywa CAM FOLLOWER.
W części 890 ponoć to się tez zdarza - KTM się trochę od tego odcina jak to KTM
Jest grupa na facebooku - KTM Failed Camshaft - jak chcesz się trochę postresować
Ja tam wszedłem i miałem bol głowy ...ale mi przeszło
Ktoś tam wymyślił zmianę sprężynki od zaworu kontroli ciśnienia w pompie olejowej na taką z 950/990 - wtedy cienienie oleju wzrasta z 2.0 /2.5 na 3.0 /3.5 bara
Ale co to zrobi w silniku to trudno powiedzieć. A czy pomoże nie wiadomo.
Ja rozmaiłem z jednym z ASO - to powiedzieli ze kilka 790 robili wałki a 890 żadnej.
Na tym forum dotyczących wałków wstawił ktos zdjecie licznika z Duke 890 z przebiegiem przeszło 70 tys km bez przygód i napisał ze olej co 15 km zmieniany w aso.
Generalnie pewnie ja sie coś będzie działo to będzie na magnesach od filtrów .
Bo na słuch tego nie zdiagnozujesz z widomych względów - jak chodzi 890 z minimalnym przebiegiem jest na filmie z tego ogłoszenia:


Ja mam czysto na sitkach/magnesach, wiec olewam, najwyżej jak coś będzie trzeba to wymienię, bo tak naprawdę ta moja 890 jest idealna pode mnie ( lekko obnizona) i ja nie mam alternatywy w motocyklach ADV dla siebie przy 162cm wzrostu

ps z W-wy jesteś daj na jakiś kontakt ja mieszkam w Żyrardowie to może jakiś wspólny oblot okolicy
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem