Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.05.2024, 10:35   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
To nie chodzi o to żeby amor był sztywny wręcz przeciwnie on tam siedzi po to żeby wybierał wszystkie nierówności. Założenie samej twardej sprezyny spowoduje że będzie podskakiwal jak piłka bo amor jest za słaby żeby wytłumić siłę sprezyny. Amor ma pracować w pełnym zakresie zapewniając stabilność moto.
Ma mam tylny amor od atas tam siedzi sprezyna takiej samej twardości jak w standardowej crf tylko dłuższa, więc ma więcej czasu żeby zatrzymać amor przed dobiciem, do tego zmieniony tlok olejowy od kyb i zrobiony setting. Zawias w lc8 może się schować.
zamówiłem od zwykłej CRF1100 do zwykłej CRF1000 jeżeli będzie lepiej to git! cena 700zł z motocykla o przebiegu ok 4000km.

prośba o przeniesienie wątku do działu zawieszenia dla modelu CRF1000/1100

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.05.2024 o 12:08
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem