Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.03.2023, 11:12   #6
Silv
 
Silv's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Mrągowo
Posty: 265
Motocykl: XR4
Silv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 32 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
nigdy nie robiłem nie stosowałem ale wypowiem, się... masakra

rury w procesie produkcji są polerowane - to jest obróbka końcowa nadająca powierzchni idealnie gładką powierzchnię.

podczas użytkowania zawsze powstają mniejsze lub większe uszkodzenia które skracają życie uszczelnień co daje polerowanie już pisałem...

proponuję podzwonić po producentach takich elementów i podpytać a nie pisać jakieś bzdury o filtrach...
Dokładnie, rury zawieszeń się poleruje i to normalny zabieg. Też wyznaję tą zasadzę że przy wymianie uszczelniacza delikatnie poleruję gładź rury nośnej. Zresztą sztyca tylnego amora w mojej XR który był oddawany do regeneracji u jednego z lepszych tunerów zawieszeń też była polerowana i często widziałem takie zabiegi. I mówimy tu o mikrorysach a nie śladach od płaskiego śrubokręta bo si komuś omknął przy wyciąganiu przeciwpyłowego albo nabijaniu uszczelniacza przez podkładkę
Silv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem