Cytat:
Napisał mdxmd
nigdy nie robiłem nie stosowałem ale wypowiem, się... masakra
rury w procesie produkcji są polerowane - to jest obróbka końcowa nadająca powierzchni idealnie gładką powierzchnię.
podczas użytkowania zawsze powstają mniejsze lub większe uszkodzenia które skracają życie uszczelnień co daje polerowanie już pisałem...
proponuję podzwonić po producentach takich elementów i podpytać a nie pisać jakieś bzdury o filtrach...
|
Dokładnie, rury zawieszeń się poleruje i to normalny zabieg. Też wyznaję tą zasadzę że przy wymianie uszczelniacza delikatnie poleruję gładź rury nośnej. Zresztą sztyca tylnego amora w mojej XR który był oddawany do regeneracji u jednego z lepszych tunerów zawieszeń też była polerowana i często widziałem takie zabiegi. I mówimy tu o mikrorysach a nie śladach od płaskiego śrubokręta bo si komuś omknął przy wyciąganiu przeciwpyłowego albo nabijaniu uszczelniacza przez podkładkę