Wątek
:
Wymiana lub Upgrade zawieszenia w NAT.. dyskusja
Wyświetl Pojedyńczy Post
29.12.2022, 16:09
#
370
miotacztruskawek
Zarejestrowany
: Dec 2018
Posty
: 153
Przebieg:
Rosnący
Online: 3 dni 3 godz 46 min 13 s
Trudniejszym tematem jest wymiana uszczelnienia pomiędzy rurą, a stopą. Niestety fabryczny uszczelniacz to aluminiowa tulejka z dwoma oringami. Jeden z tych oringów jest centralnie w czole tej tulei, przez co całość ma mały prześwit. Na kardridz z 20mm tłoczkiem styknie, ale dla 28 już jest ciasno...
Dlatego trzeba było zainwestować w nową tuleję, w której ten oring nie jest centralnie w czole, ale skrajnie po zewnętrznej. Dzięki temu uzyskujemy większy prześwit
Uszczelnienie z rurą pozostaje jak było...
miotacztruskawek
Zobacz publiczny profil
Odszukaj więcej postów napisanych przez miotacztruskawek