ależ dramatyzujecie, jakieś abstrakcyjne teksty o przebiegu (notabene a jakie to ma znaczenie...?) bo może mieć 20.000 i być zaorany albo niewłaściwie serwisowany albo mieć 80.000 i regularnie serwisowany z sypaniem piachu po zdjęciu pokrywy zaworów przez leniwego mechanika itd... te wszystkie teorie można mnożyć i pomnażać w nieskończoność a gdyby wziąć pod uwagę inne marki to mogę podesłać zdjęcia ukręconego wałka skrzyni biegów po 4.000km jakie to ma znaczenie.
Wałek ten napędza pompę oleju dla silnika oraz skrzyni DCT więc coś musiało przyblokować przepływ oleju wałek musiał się ukręcić bo taka była jego rola w takiej sytuacji. Mogła też trafić się jakaś wada odlewu co jest mniej prawdopodobne. Czy to wróży jakąś dramatyczną dla wszystkich przyszłość wątpię. Czy pałowanie na zimno ma jakieś znaczenie... po to jest zawór przelewowy a CRF ma też wyjątkowo "płynny" rodzaj oleju 10W30.
Taka sytuacja mi się przytrafiła, niestety to już drugi rejmont kapilarny

a miała być taka dobra ta afryka
Zima idzie i nudzi się Wam tyle w temacie