Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30.10.2022, 05:51   #25
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,196
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 17 godz 16 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post

Mówi się o trzech furiach starej AT. Moim zdaniem tylko pływające osadzenie zębatki zdawczej jest pomyłką konstruktora. Pozostałe to wynik zaniedbań użytkownika.
A ja Kolego posunę się do stwierdzenia że wszystkie przypadłości są zaniedbaniem użytkownika. Ponieważ używając oryginalnej zębatki i przy każdej jej wymianie nowego zabezpieczenia wałek nie zużywa się w najmniejszym stopniu. Jedyną rzeczą, oczywiście moim skromnym zdaniem z czym Honda dała ciała to pompa paliwa. Ale i to jest do rozwiązania, montując podciśnieniową Mikuni czy inną. Tak ze wad konstrukcyjnych w zasadzie nie ma, bo żaden silnik nie dupnął z powodu chińskiego gównolitu, użytego do produkcji podzespołów. Wszystkie znane mi awarie wynikły z zaniedbań, czyli mamy do czynienia z cudem techniki .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem