Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.04.2022, 10:47   #7
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Hej
Nie kumam tych modow z przełożeniami bo IMVHO Honda naprawdę odrobiła lekcje i moto na standardowych zebatkach robi wszystko.
Jak piszesz - pasuje Ci 13/44 i fajnie ze znalazłeś ale jedynkę masz praktycznie bezużyteczną a żeby zrobić 300 po czarnym znów musisz modzić.
Standard i tak ma krótka jedynkę, bardzo, a trzyma 90 jakby nic się nie działo
Cytat:
Napisał krisotch
Ja dopiero 500km zrobiłem wprawdzie, ale też mi się wydaje że skrzynia jest świetnie dobrana do szwenduro. Do upalania pewnie niekoniecznie.
Zależy jak kto jeździ. Jeśli chodzi o inne dual sporty typu DRZ400 czy starsze konstrukcje Hondy to owszem skrzynia jest super. Ja też ją chwalę od samego początku. Niestety przy bardzo ciasnych manewrach jedynka jest nadal za wysoko i jazda na półsprzęgle była bardzo częsta. Ciasne ścieżki to wcześniej była ciągła zmiana między 1 a 2 co było dosyć kłopotliwe bo jedynka dosyć nisko a dwójka wysoko, teraz to jest 2 i czasami zmiana na 3. Imo bardzo na plus. Na asfalt praktycznie nie wyjeżdżam, a jak będę to wtedy 14 na przód. No zobaczymy to na razie testy, ale ja jestem pozytywnie zaskoczony. Postanowiłem poeksperymentować jak zobaczyłem że w stanach właśnie na takich ścieżkach jeżdżą na przełożeniach 14/49.

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Za to: poka linke do tej sprężyny z przodu. Wiela wyszło i ile trza było czekać? Olej tez zmieniałeś?
Cytat:
Napisał kristoch
@Horizon - dopisuję się do pytania o zawieszenie - co, gdzie, czas. Gdzieś w którymś wątku o 300 (tyle ich jest) chyba widziałem, ze pisałeś ale coś nie mogę znaleźć. Dzięki.
https://bikerzbits.com/crf250l-2017-...a090s580x.html

Kupowałem z kompletem innych rzeczy np. wydechem. Kolega mechanik mi zmienił. Ogólnie sprężyna jest nieco dłuższa i włożenie jej jest dosyć kłopotliwe. Ludzie na grupach na FB pisali to samo.

Na tyle mam YSS kupione ledwo używane z drugiej ręki. https://bikerzbits.com/crf-300-rally...5tr-07-85.html
Nie mogę znaleźć mojej wersji chyba jest 75-85 kg jakoś tak. Imo 85-105 to dla naprawdę ciężkich ludzi. Ja ważę 80 na sucho + sprzęt czyli z 85 przynajmniej. Mam skręcony zawias do połowy wartości a i tak jest bosko. Mógłby być nawet nieco bardziej miękki.

Cytat:
Napisał ronin78
Może mało dla Was istotne, ale jak w grę wchodzi zabawa przełożeniami, jak to się ma do przebiegu ogółem? Licznikowego?
Co do zasady to licznik przekłamuje teraz w górę czyli działa na nasza niekorzyść bo nabija więcej kilometrów czyli przegląd w teorii częściej. Jeśli ktoś jeździ tak jak ja to i tak ich dużo nie nabije, ale dla innych polecam wtedy speedohealer i kalibracja prędkościomierza.
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem