Cytat:
Napisał strobus1
Matjas kolejnego konia oduczasz jeść? Dodaj odrobinę owsa
|
właśnie próbuję z tym owsem i powoli kończą mi się opcje. przeczytaj poprzedni wpis.
moto ma gąbkowy w miarę wolny filtr i niemal zupełnie pusty wydech. bardzo duża wytłumiona przestrzeń rozprężna/chłodząca i na samym końcu dość przepustowy dB killer.
w oryginale odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 115/0,8/25
obecnie odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 120/2,0/27,5
według mądrych książek można jeszcze podjechać z dyszą wolnych do 30.0 i zmienić suwak przepustnicy. Oczywiście można zafasować tłustą dyszę gówną ale moto jedzie ledwie odkręcone na manecie więc główna ma stosunkowo niewielki wpływ.
Rozpylacz jest najbogatszy jaki może być i to on gra główne skrzypce w średnim zakresi w jakim się poruszam obecnie. Dlatego piszę, że trochę kurczą mi się opcje. Zobaczymy z iglicą na maxa w górze.
Jeśli i to nie przyniesie odpowiedzi zacznę podejrzewać wadę gaźnika i/lub zbyt wolny napływ paliwa do komory ale, uważam, że tu nie ma się do czego przyczepić.
Przejechałem niemal 85km a z baniaka tak jakby niewiele ubyło.
Póki co można próbować - zimno więc się nic za mocno nie zyebie.
Czytałem na forum enfielda w UK, że ktoś miał wadliwy fabrycznie gaźnik z jakimś frędzlem z gwintowania. Moto od nowości miało przejechane 3500km i pięciu! właścicieli

nie dziwota. Po dokładnym pogrzebaniu w kanałach zaczęło być dobrze. Wydaje mi się, że mam to za sobą chyba, że jakieś guwno tam tkwi gdzieś w czeluściach i łatwo się nie podda.