Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.09.2009, 06:03   #3
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pku Zobacz post
A/ Zbiorniki mogą ale nie muszą byc pokryte od wewnątrz
B/ Jeśli są to nie jest to lakier (ten z czasem reaguje z benzyną) tylko jakies tam specjalne srodki (a jeśli jest lakier to lipa).
C/ Jeśli warstwa ochronna nie pękła przy wgnieceniu to raczej nie pęknie przy wyciąganiu.
D/ Jak pęknie to będzie pęknięta i tyle.
F/ No chyba że się picuje maszynkę pod klienta, to można różne rzeczy robić ...
Jesli picujesz maszynkę pod klienta to raczej maszynkę robi sie powierzchownie .Do zbiornika nikt nie będzie zagladał i masz rację nie warto od środka malować ( chyba ze robi się dla siebie -to warto)

Jak warstwa ochronna pęknie to będzie rdzewieć.
Jak będzie rdzewieć to lakier będzie łuszczył się coraz bardziej.
(w niepełym zbiorniku w chłodne dni kondensuje się woda)
W końcu zacznie zanieczyszczać gaźnik i nie pomagają filtry.
Paliwo się często przelewa z gażnika bo podwiesza się pływak ( zwykle w najmniej odpowiedniej chwili i miejscu)

Fakt ze nie wszystkie zbiorniki malowane są od środka

Jeśli są malowane to stosuje się lakier/farba odporny na benzynę.
Taki własnie kiedyś kupiłem by pomalować swój.
Robiłem dla siebie

ps. Farba składa się z trzech butelek
lakier -farba
odrdzewiacz
utwardzacz
Jeśli ktoś chciałby zrobić to profi. to poszukam butelek i podam firmę .Gdzieś w garażu jeszcze mam bo nie wykorzystałem do końca
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 29.09.2009 o 08:50
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem