Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.01.2022, 10:55   #148
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Koniec końców poszedłem na łatwiznę, zeszlifowałem piny i zamontowałem przełączniki klasycznie - na dętkę Lewy ok ale zestaw z rolgazem do poprawy przy okazji na jakąś dwuklejącą taśmę piankową bo się obkręca pod mocarnym nadgarstkiem. Podwyższenie o 35mm i to jest max do tej kiery (Renthal 609-01) przy fabrycznych kablach. Obejmę prawego handbara założyłem odwrotnie bo akurat pasowało nad przewód hamulcowy. Linki gazu poprowadziłem pod handbarem. Zero problemów z kompatybilnością klamek OEM z handbarami - chyba że ktoś chce klamki mocować idealnie poziomo.

Sorry za niezamazane blachy
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpeg DF608B25-7281-4615-A638-9053F98BC2E9.jpeg (140.9 KB, 267 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg CF089605-A778-42C2-85B9-156116BE9209.jpeg (168.2 KB, 265 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg 11FAFA55-8B70-48DB-9EF7-2B09111D73EB.jpeg (177.1 KB, 263 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg 0DA45F61-F320-4A76-B091-7C7D36146279.jpeg (160.5 KB, 262 wyświetleń)
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem