Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.01.2022, 12:09   #4
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Ladowanie leda zamiast h4 jest u nas nielegalne. Wiem, bez sensu ale jak jest. W DE jest warunkowo dopuszczone ale wylacznie dla pary reflektor h4 czy h7 i zarowka led dla ktorej producent zrobi NOWA homologacje i zdobedzie odpowiednie zaswiadczenie. Duzi producenci jak Philips i Osram troche tych homolgacji juz maja, ale to wciaz homologacja wylacznie dla zarowki w konkretnym modelu samochodu. Wtedy jest street legal o czym informuja na opakowaniu. U nas kazdy led w nieledowym reflektorze jest not legal. Faktem jest ze to jak swieca niektore chalupniczo zrobione retrofity to jest jakis k..a dramat. Bardzo fajnie ze taki kierowca tuningowanej bmw cieszy sie lepszymi swiatlami i mowi ze jest bezpiecziej. Szkoda tylko ze ja jadac z naprzeciwka nie widze juz kompletnie nic.
Jak duzy jest odsetek odmowy pokrycia szkod nie wiem. Ale wiem ze ubezpieczyciel zrobi co moze zeby wyplate obnizyc albo wogole jej uniknac. Kilka wpadkow w rodzinie bylo. A jak komus to nie pasuje to zawsze zostaje wieloletnia droga sadowa
Wiec, jak kto lubi. Majac motorek ktorym asfaltem jezdzilbym kilkasetmetrow do pierwszej polnej drogi osobiscie homologacja na swiatla za bardzo bym sie nie przejmowal.
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem