Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.12.2021, 23:01   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać Wiem co mówię bo pracuję w firmie gdzie robi się między innymi komputery dla znanych marek samochodowych Poza tym wszystko Ok
Do iskrownika już raczej nie wrócimy, firma A robi chipset firma B język programowania niskiego poziomu firma C ubiera to w składnie wysokiego poziomu aby w miarę ogarnięty programista(i) zrobili z tego użytek no i zaczynają się atrakcję, które poprawiane są w aktualizacjach. Jednak elastyczność rozwiązania jest ogromna i gdyby taka honda zrobiła z tego open source byłoby ciekawie (np. udostępniając kod do wyświetlacza LED) bo ten OEM to "średniego grafika" nawet na oczy nie widział.

Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem