Cytat:
Napisał calgon
ps. Czy ten stelaż o którym pisze Dubel musi kosztować 1100 zł oraz ta płyta tez tyle?:-)
Można to jakoś wytanić? Jeśli nie to czy te zabawki są plug end plej i ogarnę to bez gumówki?
Już i tak za późno ale może zauważycie coś czego ja nie widziałem....
Czy ktoś wie jak naprawić taki tłumik bo nie mogę na to patrzeć.... a pracuje bosko
|
Przepis na tlumik juz masz, stelaze i plyta to albo dobrze albo tanio, nie ma za bardzo mozliwosci tego polaczyc. Stelaz pasuje dobrze nic nie musisz ciac czy wiginac. Plyta jet pancerna i montowana rozsadnie w przeciwienstwie do tanszych zamienikow ktore sa z papieru czy np. Heed mocowany do silnika za pomoca kontowniczka. Chyba tlumaczyc nie musze co sie stanie jak taka plyta spotka sie z kamieniem podczas jazdy
Cytat:
Napisał calgon
Na razie przemieszczam się w trybie rain:-)
)
|



Cytat:
Napisał calgon
połączyć niezawodność rd04 i spalanie gs 800 oraz to -hmm nic więcej nie trzeba...(tak se pindole bez sensu:-))
|
Z niezawodnoscia tu jest jak wszedzie jak dbasz tak masz, spalanie troche mniejsze badz rowne RD04, przyjemnosc jazdy hmmm

Jak ci zalezy na niskim spalaniu to sondy lambda zostaw na swoim miejscy ale SAS i tak wywal by silnik spalinami nie oddychal.
Tu link dla wszystkich zainteresowanych do
REPAIR MANUAL https://drive.google.com/file/d/1rhI...ew?usp=sharing