Cytat:
Napisał Robur82
A co Ci da pismo z przeprosinami, pojedziesz na nim? kolejny stos makulatury do niepotrzebnego czytania, a później utylizacji
widzę , że chyba mocno roszczeniowy jesteś
Ważne żeby z samej góry ubolwali nad tym, że miesiąc obsuneła się dostawa, taka jest obecnie sytuacja na rynku, honda też nie jest w stanie przewidzieć tego, że statek stoi ileś tam czasu w kanale sueskim, czy inne odprawy celno/covidowe, których do tej pory nie było i wszystko ciągnie się
A co do tego, że nikt jakoś specjalnie nie działa żeby udzielić precyzyjnej informacji
1. Myślę że jest za dużo niewiadomych czynników niezależnych od hondy których do tej pory nie było, jeszcze nmie nauczyli się tego kalkulować
2. Importer który ma może tausena na motku, nie będzie ileś tam godzin pracownika poświęcał żeby Ci tej precyzyjnej informacji udzielić, z kolei taki ten gość od logistyki w centrali hondy nie będzie też 10siątkom deallerów o każdym pojeździe szukał infa- ile by to miała kosztować roboty, musieli by zatrudnić dodstkowe osoby, a wtedy cena tej hondziny też by wzrosła
S-klasy czy innego towaru premium nie sprzedają Tobie, tylko najzwyklejsze moto dla ludu
|
Nie masz racji. Yamaha potrafila - krotkie wideo w ktorym prezes yamahy przeprasza i wyjasnia dlaczego... rozszczeniowy? Czy chec bycia traktowanym jak klient jest rozszczeniowoscia? S klasa czy nie, to nie ma znaczenia. Nie tylko bogaty zasluguje na godne traktowanie. Chyba, ze uwazasz inaczej. Sam swiadcze uslugi dla ludzi o roznym statusie zawodowym, nie segreguje ich po zasobnosci portfela - kazdego szanuje tak samo. Dlatego klaniaja sie standardy i jakosc obslugi szanowny kolego.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Cytat:
Napisał Faland86
Nie masz racji. Yamaha potrafila - krotkie wideo w ktorym prezes yamahy przeprasza i wyjasnia dlaczego... rozszczeniowy? Czy chec bycia traktowanym jak klient jest rozszczeniowoscia? S klasa czy nie, to nie ma znaczenia. Nie tylko bogaty zasluguje na godne traktowanie. Chyba, ze uwazasz inaczej. Sam swiadcze uslugi dla ludzi o roznym statusie zawodowym, nie segreguje ich po zasobnosci portfela - kazdego szanuje tak samo. Dlatego klaniaja sie standardy i jakosc obslugi szanowny kolego.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
|
Dla zainteresowanych dobrym traktowaniem, także tych mniej zamożnych 😉
https://motogen.pl/szef-yamahy-przep...-opoznieniami/
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka