Cytat:
Napisał RAFWRO
Dzięki za uznanie.
Napięcie do voltomierza pobrałem ze stacyjki a masę ze stalarza czachy.
Decyzja podyktowana pomiarami - w wych miejscach było równe napięciu przy akumulatorze.
W zasilaniu tripa było o 0,10, 0,20 V niższe.
Nie potrafię określić czy w tripie jest jakaś stabilizacja  . Z drugiej strony gdyby była to wg mnie, tym bardziej bym odradzał podłączenie voltomierza za nią. -Po co mi wskazanie prądu ładowania po stabilizacji, tym bardziej, że stabilizacja (jeśli jest) dotyczy tylko tripa.
Rafał 
|
Pytam bo u mnie wychodzi mi że są jakieś straszne strzały w instalacje /przyczyna ew. spaleń/ ciekawy po prostu bylem gdzie to podłączyłeś. Zrobilem sobie coś podobnego i dopóki nie miało zabezpieczenia to jarało się raz za razem, przebijało tranzystor na wejsciu