Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.09.2009, 15:08   #4
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 38 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 07 A-gent Zobacz post
a może taki, prosty i czytelny a nie trzeba przeliczać wolty na diody
Podobny patent miał Hans w swojej AT. Działa to dobrze i jest czytelne.
Teraz ma już perfekcyjne wskazania na Acewell ...

Co do Voltomierzy, prawdę powiedziawszy, podoba mi się ten patent z pomiarem z gniazdka zapalniczki - co jakiś czas można sobie kontrolować i jednocześnie jak nie potrzeba to się go chowa gdzieś.

Widziałem kiedyś u znajomego w samochodzie dodatkowy obrotomierz z opcją przełączenia go jako voltomierz właśnie. Cyferblat miał dwie skale i jednym przyciskiem na nim przełączało się tryby pracy.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem