Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.09.2009, 14:57   #2
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,025
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 7 godz 5 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chinol Zobacz post
bez sensu...
bierzesz kontaktron od licznika rowerowego i kabelkami podłączasz do miejsca gdzie powinna być owa przejściówka z linki.
potem tylko magnesik na tarcze i gitara... no i kalibracja licznika czyli wpisanie odpowiedniej wartości.

moja wartość jest tak dobrana ze pokazuje mi prędkość zgodną z GPS, która odpowiada faktycznej prędkości pojazdu ...sprawdzenia dokonali panowie policjanci na moja prośbę strzelili we mnie suszarką i wynik był identyczny jak na gps i liczniku

najlepiej zmierzyć obwód koła różne opony maja różne obwody
Uporałem się z przelicznikiem w końcu, ustawienie pomiędzy 670 a 680 w Acewellu dla podpięcia jako linka lub 2167 dla magnetycznego. Dobrze mimo wszystko kalibrować go co jakiś czas przy zużyciu opon.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem