03.09.2009, 00:36
			
			
		 | 
		
			 
			#158
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
				
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Jun 2009 
				
					
				
				
					Posty: 692
				 
Motocykl: chwilowo rower
  
				
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				Dokonałem kilku pomiarów: 
  
0) dla jasności - pierwsza czerwona dioda świeci zawsze, bo sygnalizuje spadek poniżej 12V, poniżej nie piszę tego za każdym razem. 
  
1) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,06 V - 1 dioda zielona jeszcze świeci 
2) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,05 V - świeci tylko ostrzegawcza niedoładowania - czerwona, (w niektórych zestawach żółta) 
3) silnik pracuje, bez świateł, wolne obroty - 14,53 V - świecą wszystkie zielone diody 
4) silnik pracuje, światła postojowe 
wolne obroty -14,34 V, świecą wszystkie ziel diody 
5) silnik pracuje, światła postojowe, wysokie obroty - 14,16, świecą wszystkie zielone diody 
6) silnik pracuje światła krótkie, wolne obroty - 13,37V - świecą 2 zielone diody 
7) silnik pracuje, światła któtkie, wysokie obroty - 13,92V, świecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielone lekko. 
8) silnik pracuje, światła długie, wolne obroty - 13,42 V świecą dwie zielone diody. 
9) silnike pracuje, światła długie, wysokie obroty - 13,9V, śviecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielona lekko. 
  
W kolejnej odpowiedzi zdjęcia.
			
		 | 
	 
	 
 
Ustawienie momentu zapalanie się diodek jest pewnie regulowane jednym opornikiem, jak komuś nie pasi zakres to można podmienić albo wstawić potencjometr.
		  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |