Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.04.2021, 11:17   #55
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 43 min 15 s
Domyślnie

Otwory kontrolne nie powinny być zaślepione.
Dzięki nim widać, czy któreś uszczelnienie nie jest walnięte i nie ma przecieku.

ps. z dawnego mojego podwórka czyli czołgowych silników to w technologii jest zapis, kiedy i ile może kapać. Często pompy musiałem wymieniać właśnie ze względu na wycieki. Wymiana uszczelniacza w dalszym etapie i po sprawie. Upierdliwe to było, gdy trzeba było to robić na zabudowanym wozie (czołgu) przez właz przy wahaczu...
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem