| 
 
			
			Niektóre pojazdy mają tak że gdy błąd nie pojawi się po kolejnych 20 odpaleniach to zostaje skasowany z pamięci.Tylko trzeba pamiętać że skasowanie błędu ( wygaszenie checka) nie ma nic wspólnego z usunięciem usterki zwłaszcza takiej która będzie go nadal zapalać.
 Ja do Opli mam interfejsa i program dedykowany w małym laptopiku.
 W uniwersalność jakoś mniej wierzę ale te specjalistyczne są za to drogie.
 Do diagnozy wystarczy taki prostszy który napisze jaka usterka i jej rodzaj ( np gdy padnie czujnik ciśnienia turbo to warto wiedzieć jak konkretnie) , nie będziesz przecież sterował turbiną , przestawiał parametrów wtrysku czy programował oświetlenia.
 Odn wspomnianego czujnika turbiny , u mnie uszkodził się obniżając stopniowo ciśnienie doładowania o 0.2 atm . Wiedząc jaka jest usterka wiesz czy możesz jechać czy musisz od razu naprawiać.
 
				__________________AT03
 |