Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30.08.2009, 23:37   #23
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pku Zobacz post
Ten LM wygląda interesującą, ale strasznie gesty na zimno.
Jedynki nie wrzucę lub z hukiem

I dużo osadów po spopieleniu, czyli może produkować nagary.

Ale parametry ma cacy, jak mobil

Basis : Syntheseöl / Additive
Viskositätsklasse : 10W-50
Dichte bei +15 °C : 0,860 g/cm³ DIN 51757
Viskosität bei +40°C : 118 mm²/s DIN 51562
Viskosität bei +100 °C : 18 mm²/s DIN 51562
Viskositätsindex : 165 DIN ISO 2909
Flammpunkt : 236 °C DIN ISO 2592
Pour Point : -45 °C DIN ISO 3016
Asche, Sulfat : 1,45 g/100g DIN 51575
ASTM-Farbzahl : 3,5 DIN 51578
…/
Te parametry 10w50 trzyma mniej wiecej tak samo wszystko od motula, castrola... shell na bank jest lepszy zawsze, ale też i o tyle samo droższy 10w50 jest prawie jak 10w60 ale to trza by inny wątek założyć A jak komuś po 5-6 tyś km zaczyna ubywać olej to nie wina oleju jest, tylko czegoś innego ( o ile to nie półsyntek tylko synt 100% )
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem