Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.01.2021, 23:55   #3
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 319
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 22 godz 40 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Wtryskiwacze się przytarły i nigdy nie będą już poprawnie działać, to samo mogą wydarzyć się z pompą, tylko wymiana na nowe razem z bakiem i wyczyścić układ paliwowy. Przestań się pozwalać robić w kuku tylko idź z tym do prawnika specjalizującego się w takich akcjach. Mój kolega miał podobny problem w samochodzie Hondy, po kilku miesiącach zabawy w chowanego z serwisem. Wkurwił się i oddał sprawę prawnikowi, on olał to nasze aso i uderzył bezpośrednio do Japonii. Po kilku tygodniach odebrał samochód z nowym silnikiem + zwrot kosztów i pisemne przeprosiny od tekijo chujamoto z Japan.
Także uważam, że wtryski i pompa ucierpiały. Nie chcę żadnych przeprosin, zapłaciłem za nowy, sprawny motocykl i tylko tego oczekuję. Byłem u prawnika, aktualnie czekam na zwrot pojazdu. Sprzedawca powiedział że jak się uda to mi go przywiozą 30 grudnia a jak nie to 4 stycznia. W grudniu się nie udało. Wad było kilka, opiszę w osobnym wątku usterki, podejście autoryzowanego serwisu i sposób naprawy bo delikatnie mówiąc to nieśmieszna komedia. Honda również robiła fikołki w celu pozbawienia mnie prawa do świadczenia gwarancyjnego. W zasadzie można mieć to w dup.. bo sprzedawca i tak odpowiada 2 lata z tytułu rękojmi. Ale sam fakt ... Skorzystanie z gwarancji a nie rękojmi to robienie przysługi sprzedawcy. Pewna część użytkowników uda się do serwisu na usunięcie wad o których Honda ani dealer woleliby głośno nie mówić.

W wyszukiwarce po VIN mój egzemplarz z 2019 roku także nie wyskakuje. Może nie jest jeszcze zaktualizowana dla EU albo działa tak jak procedury serwisowe Hondy z którymi miałem okazję się zaznajomić.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem