Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.12.2020, 17:46   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
również po lekturze instrukcji
https://www.ctek24.pl/project/ctek-ct5-powersport/ 14,2V dla lion
oraz noco https://no.co/media/nocodownloads/fo...0_f_3.7.17.pdf

i w formie obrazków

wszędzie 14,2V
niemal każdy regulator w motocyklu będzie dawał w okolicy 14.4V
a w CRF1100 2020 napięcie ładowania może osiągać nawet 15.5V strona 513 instrukcji serwisowej. Także aku musi mieć elektronikę, która ogarnie wyższe napięcie niż dopuszczają to ogniwa.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem