21.12.2020, 16:25
|
#4
|
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 42 min 19 s
|
Cytat:
Napisał mdxmd
"Akumulatory te charakteryzują się odporną na wysoką temperaturę, wodoodporną nylonową obudową i ulepszonymi terminalami przyłączeniowymi. Wyposażone są w ulepszony wskaźnik naładowania, który jeszcze dokładniej pokazuje stan jego naładowania, zabezpieczenie przed przeładowaniem, zaawansowany system zarządzania akumulatorem (BMS), który oprócz balanserów (zapewniających równomierne ładowanie / rozładowanie akumulatora), obejmuje także ochronę przeciwprzepięciową - co zapobiega ładowaniu akumulatora napięciem wyższym niż 14,9 V. Akumulatory litowo-jonowe wymagają tylko 1/3 pojemności porównywalnego akumulatora kwasowo-ołowiowego przy zachowaniu co najmniej takiego samego prądu rozruchu. W praktyce prądy te są większe niż wymaga do rozruchu silnika producent motocykla i dostarcza klasyczny akumulator kwasowo-ołowiowy."
Instrukcja do akumulatora HJP21-FP Skyrich
także pozostaje czytanie instrukcji producenta. Tak jest akurat Skyrich inni może być inaczej ale 14.4V to jest standardowe napięcie ładowania w motocyklu więc nie może być granicznym napięcie 14.2V
|
również po lekturze instrukcji
https://www.ctek24.pl/project/ctek-ct5-powersport/ 14,2V dla lion 
oraz noco https://no.co/media/nocodownloads/fo...0_f_3.7.17.pdf
i w formie obrazków
wszędzie 14,2V
|
|
|