Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
sporo modeli
ALFA ROMEO33, 75, 90, GILUIA, SPIDER, ALFASUDAUDICOUPE, FOX, QUATRO, 80, 100, 100 QUATRO, 4000BMWE10, E9, E3, 315, 316, 320, M5, 628, 728CITROEN2 CV, AMI, 8, AX, AXEL, DYANE, LNAFIATCINQUECENTO, FIORINO, PANDA, REGATA, TIPO, UNOFORDCAPRI, ESCORT, FIESTA, GRANADA, SIERRA, TAUNUS, TRANSITHONDAACCORD, PRELUDEHYUNDAIACCENT, H1, PONYLADA1200, 1600, NIVALANCIABETA, PRISMA, Y10MAZDA626, RX7MITSUBISHICARISMA, CELESTE, COLT, CORDIA, GALANT, L 200, L 300, LANCEROPELASCONA, COMMODORE, CORSA, DIPLOMAT, GT, KADETT, MANTAPEUGEOT104, 204, 205, 304, 305, 309, 404, 405, 504, 604FIAT125. 126RENAULTFUEGO, R4, R5, SUPER5, R9, R11, R12, R14, R16, R18, R20ROVERALLEGRO, AUSTIN, MAXI, METRO, MIDGE, MINISAAB90, 99, 900
Czyli pompy od tych modeli aut teoretycznie mają podobne parametry .
Czyli chcąc wrócić z czarnej pupy... szukam takiej pompy... w sklepie , na szrocie ( złooo konieczne ) i wracam do dom  .
|