Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18.08.2009, 21:57   #52
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

sporo modeli
ALFA ROMEO33, 75, 90, GILUIA, SPIDER, ALFASUDAUDICOUPE, FOX, QUATRO, 80, 100, 100 QUATRO, 4000BMWE10, E9, E3, 315, 316, 320, M5, 628, 728CITROEN2 CV, AMI, 8, AX, AXEL, DYANE, LNAFIATCINQUECENTO, FIORINO, PANDA, REGATA, TIPO, UNOFORDCAPRI, ESCORT, FIESTA, GRANADA, SIERRA, TAUNUS, TRANSITHONDAACCORD, PRELUDEHYUNDAIACCENT, H1, PONYLADA1200, 1600, NIVALANCIABETA, PRISMA, Y10MAZDA626, RX7MITSUBISHICARISMA, CELESTE, COLT, CORDIA, GALANT, L 200, L 300, LANCEROPELASCONA, COMMODORE, CORSA, DIPLOMAT, GT, KADETT, MANTAPEUGEOT104, 204, 205, 304, 305, 309, 404, 405, 504, 604FIAT125. 126RENAULTFUEGO, R4, R5, SUPER5, R9, R11, R12, R14, R16, R18, R20ROVERALLEGRO, AUSTIN, MAXI, METRO, MIDGE, MINISAAB90, 99, 900

Czyli pompy od tych modeli aut teoretycznie mają podobne parametry .
Czyli chcąc wrócić z czarnej pupy... szukam takiej pompy... w sklepie , na szrocie ( złooo konieczne ) i wracam do dom .
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem