Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31.10.2020, 17:39   #18
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

moje dzisiejsze spostrzeżenia


gaśnięcie chyba rozwiązano podniesieniem obrotów na 1800, wolne 1200 są tylko jak masz wrzucony luz i stoisz w miejscu - wciśnięcie sprzęgła już powoduje podniesienie obrotów, zapięty bieg także

Silnik:

Można jechać na 4 biegu bez dotykania gazu i motocykl toczy się pięknie tak samo jest na każdym innym biegu - silnik utrzymuje 1800 obr/min.
Generalnie silnik poza tym subiektywnym klekotaniem na wolnych obrotach jest bardzo elastyczny, ładnie dozuje się gazem, nie szarpie na niskich obrotach i ciągnie od dołu, może nie ma tyle momentu jak CRF ale przyśpiesza miękko i płynnie. Jadąc w terenie można jechać 1,2,3,4 biegiem z tą samą prędkością!!! w CRF ciągle trzeba mieszać biegami bo albo już za niski albo za wysoki.

Zawszenie zarówno z przodu jak i z tyłu nie ma regulacji siły dobicia. Tylny amortyzator (nie wiem jaką ma nośność) ale sprężyna jest grubsza niż w CRF ... poza tym nie widzę jakieś wielkiej różnicy może tiger mniej miękko wybiera ostre nierówności jednak zbyt mało pojeździłem aby coś więcej napisać.

Manewrowanie z niewielkimi prędkościami i lekkość podobnie jak w CRF, tutaj zrobili kawał dobrej roboty bo motocykl jest dobrze wyważony, na plus bezwysiłkowa stopa centralna japan jakoś zawsze ma z tym problem drobne a cieszy.

Wylot powietrza z chłodnic idzie na kolana ... teraz jest zimno, ale zastanawiam się co będzie latem czy to powietrze jednak mija nogi czy będzie grzało bo może być słabo tzn.. gorąco.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem