Porównanie 1000/1100 mogę zrobić o ile nie ma takiego wątku jeszcze. Ale faktycznie chyba nie ma...
Co do Tigera to gaśnięcie raczej nie związane z przechyłem bo tak samo gasł wyprostowany.
Mój nie podnosił obrotów przy ruszaniu i mi osobiście problem wyglądał na zbyt ubogą mieszankę (czyli ekozbóje) i może jakiś chip lub o2-tuning by pomógł, ale się nie bawiłem w to.
Też gdzieś słyszałem narzekania na konieczność wyjmowania kluczyka - u mnie było wszystko ok. Zwykle jak mi zgasł w trakcie jazdy to go nawet zderzyłem odpalić bez zatrzymywania, o wyjmowania kluczyka nie wspominając.
To porównanie pewnie znacie -
https://youtu.be/DqQIvAHsk8A.
Z większością się zgadzam, później napiszę z czym nie.
ALE na nagraniu w -24:29 minucie (czyli 2:52 nagrania, jakaś nowa forma odliczania czasu w YT), pod koniec sceny jak jadą Tigerem przez las - ten gaśnie dokładnie tak jak mi gasł. Trzeba dać głośniej by to usłyszeć.