Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.10.2020, 08:54   #8
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
Ten pomysł raczej skończy się cięższym moto a nie lżejszym, bo turbosprężarka swoje waży też. Ja tu widzę cheć taniego zysku mocy silnika (bez kmplikacji typu VVT-i itp) oraz prostszego ogarnięcia Euro 6, 7 czy jaki to by nie był numer.
z czegoś trzeba zrobić te 150KM, a przy okazji zachować wysoką kulturę pracy silnika i niski stopień sprężania, niskie spalanie same zalety...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem