Cytat:
Napisał polo
Świece po przebiegu lekko ponad 20 000 TK,dzisiaj zmienione na irydowe,po pierwszym odpaleniu jakiegoś szalu wielkiego nie odczułem poza tym ze szybciej chyba na zimnym silniku wyrównuje obroty(ale wszystko wyjdzie w trasie ponoć ma mniej palić i w ogóle same plusy "NIBY")fakt taki ze zadziej trzeba będzie rozbebeszać to wszystko do wymiany. Dłuższe przebiegi to na pewno !!! .Poniżej foto starych świec

Może nie odniose się do afry ale w jednocylindrowcu ( większy stopień sprężania, większe temperatury i ogólnie cięższe warunki) z dwiema świecami NGK DPR przejechalem jakies 30 tys i po wykręceniu były wzorowe - jasno/rude, żadnych wypaleń, pęknięć i odprysków izolatora i podejrzewam , że wytrzymałyby jeszcze drugie tyle bez problemu  Jednak zmieniłem na nówki i zero różnicy.
solo1972 świeczki na fotach wg mnie sa calkiem w niezłym stanie i jeszcze na nich smial.o można latac. Penie lewa skrajna pracowala razem z drugą od prawej.
|
Moje za każdym razem wygladały podobnie... Czyli nic im nie brak. Zmieniam jak każą co te 18 tysi. a stare zostawiam jako rezerwa "w razie razu".
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: ( klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: ( klik)
|