Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  kristoch
					 
				 
				No więc funkcjonalnie Tiger 900 RP 2020 ma w cenie CRF 1100L manual 2020 dodatkowo: 
- bezdętkowe koła 
- quickshifter up/down 
- działające bardzo dobrze grzanetki 
- grzane kanapy kierowcy i pasażera 
- solidne gmole dolne 
- centralka (podnóżka) 
- szybę regulowaną jedną ręką w trakcie jazdy 
- bagażnik/uchwyt dla pasażera  
- światła przeciwmgielne led 
- pełne (choć tez plastikowe) osłony dłoni od wiatru 
- drobiazgi typu: 2 gniazda ładowania, hermetyczny schowek na telefon z USB. 
- solidne, metalowe osłony tłumika 
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie 
- składaną i dwupoziomową dźwignię hamulca 
 
Nie ma za to: 
- Apple CarPlay 
- stopni regulacji kontroli trakcji i hamowania silnikiem (tzn są, ale tylko kilka trybów a nie np. 1-7 poziom). Nie ma tez np. wheelie control 
- regulacji tłumienia dobicia tylnego amortyzatora (jest napięcie wstępne i odbicie) 
 
To są chyba wszystkie różnice funkcjonalne. Nie oceniam przydatności tych opcji czy jakości wykonania. Oba motocykle z produkcji 2020 w cenach katalogowych (62,2/63,2 za CRF i 63,5. za Tigera). 
 
Także ten... 
			
		 | 
	
	
 
Ale wiesz, że wymieniłeś głównie pierdolety? 
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka