11.05.2020, 08:15
|
#1335
|
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
Cytat:
Napisał bukowski
Jako, że bardziej interesuje mnie długa dwójka do dzidowania, niż predkosc maksymalna, szukałem mniejszego przełożenia. Najpierw przednia, ale wróciłem do OEM, bo bez tego amortyzatora gumowego łańcuch się szybko niszczy a zebatka ma luz. Potem zmieniałem tył, najpierw mocno, teraz coś wypośrodkowanego, ale nie wiem, dokładnie ile zębów: chyba trzy. Przekłamuje nieliniowo, przy 100 km/h wg GPS jest prawie 120 km/h na blacie.
Pali normalnie, nie zauważyłem różnicy, dziś np. wzięła 5,3,. z. czego 200 km było szybkich asfaltów, 150 normalnych i 150 z plecaczkiem i sakwami, ale spokojnie.
W piochu i na szutrach idzie jak zła, a dwójka starcza od pyrkania do 100 km/h.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
|
jak trzeba być tępym aby zrobić wskazania prędkościomierza w motocyklu enduro wg. tylnego koła, przecież mają durnie ABS wystarczyło złapać przód z czujnika i po strachu.
|
|
|