Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.05.2020, 23:51   #1333
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Jako, że bardziej interesuje mnie długa dwójka do dzidowania, niż predkosc maksymalna, szukałem mniejszego przełożenia. Najpierw przednia, ale wróciłem do OEM, bo bez tego amortyzatora gumowego łańcuch się szybko niszczy a zebatka ma luz. Potem zmieniałem tył, najpierw mocno, teraz coś wypośrodkowanego, ale nie wiem, dokładnie ile zębów: chyba trzy. Przekłamuje nieliniowo, przy 100 km/h wg GPS jest prawie 120 km/h na blacie.
Pali normalnie, nie zauważyłem różnicy, dziś np. wzięła 5,3,. z. czego 200 km było szybkich asfaltów, 150 normalnych i 150 z plecaczkiem i sakwami, ale spokojnie.
W piochu i na szutrach idzie jak zła, a dwójka starcza od pyrkania do 100 km/h.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem