16.04.2020, 00:05
			
			
		 | 
		
			 
			#3
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
				
			
			
				
 
				Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04
  
Przebieg: kto wie
  
				
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  Wusey
					 
				 
				Nie wszystko. Remont silnika, spawanie i lakierowanie baku, lakierowanie lag, przewijanie uzwojenia alternatora  - zlecałem. Sam robiłem całą resztę tj. instalację elektryczną, hamulce (przód na oplocie + całkowita renowacja zacisku), przednie zawieszenie, napęd, renowacje plastików, obicie kanapy, regulacje i pozostałą kosmetykę. 
Kolejny remont silnika (oby nie był potrzebny) planuję już robić samemu   
Btw. najtrudniejsze do znalezienia są oryginalne plastiki. Do białych 1VJ są jak św. Grall. Prawy boczek udało mi się kupić po 8 miesiącach obserwacji Allegro, Olx oraz Ebaya. Przedni błotnik (z czerwonymi rantami) jest praktycznie niedostępny - raz widziałem na Ebay za ok. 100 Euro. Lekka przesada..
 
Pozdrawiam!  
			
		 | 
	 
	 
 
Mnóstwo roboty wykonane. 
Części nowe lub zamienniki często są na ebaju australia. Ale jest drogo, np. błotnik  https://www.ebay.com.au/itm/Yamaha-XT600-Tenere-1VJ-New-White-Front-Guard-1986-7-model-Tenere-XT-600-Yamaha/323838368910?hash=item4b66455c8e:g pQAAOSwcw9dCi7  t
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				<br> 
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
			 
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |