Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19.03.2020, 06:20   #3
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 532
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 11 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
To nie raczej różnica ciśnienia, a nie dętka?

Duże ciśnienie = opona ściera środek
Male ciśnienie = opona ściera boki.

Dętka raczej nie jest tak twarda aby wpływać na ugięcie opony.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk



A ja na razie nie myślę o przeróbce, mimo że artykuły do wykonania tego posiadam. Może faktycznie jak przytrafi mi się kiedyś jakaś przygoda z ,,paną'' to spojrzę na to inaczej. Na chwilę obecną mam zawsze komplet dętek, łatek i łyżki przy moto (choć nigdy ich nie potrzebowałem). Świadomość podczas jazdy, że mam koło z dętką, bo tak ktoś to zaprojektował i można spokojnie ,,zjadać kilometry'' wygrywa dla mnie zdecydowanie względem przeróbki, która powoduje, że tego spokoju nie mam.........mimo, że wielu z Was przejechało już na tym ileś dziesiąt kilometrów.....

Ostatnio edytowane przez ziutek2002 : 19.03.2020 o 06:29
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem