Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik
To nie raczej różnica ciśnienia, a nie dętka?
Duże ciśnienie = opona ściera środek
Male ciśnienie = opona ściera boki.
Dętka raczej nie jest tak twarda aby wpływać na ugięcie opony.
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
|
A ja na razie nie myślę o przeróbce, mimo że artykuły do wykonania tego posiadam. Może faktycznie jak przytrafi mi się kiedyś jakaś przygoda z ,,paną'' to spojrzę na to inaczej. Na chwilę obecną mam zawsze komplet dętek, łatek i łyżki przy moto (choć nigdy ich nie potrzebowałem). Świadomość podczas jazdy, że mam koło z dętką, bo tak ktoś to zaprojektował i można spokojnie ,,zjadać kilometry'' wygrywa dla mnie zdecydowanie względem przeróbki, która powoduje, że tego spokoju nie mam.........mimo, że wielu z Was przejechało już na tym ileś dziesiąt kilometrów.....