Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.03.2020, 21:13   #25
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Trochę gadałem z tych tokarzem, generalnie wydaje się ogarnięty. Doradził trochę z materiałem, zapewnił że interesujące mnie wymiary będą mi odpowiadać. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Generalnie materiał już u mnie w domu:
wałek z alu na korki,
rurka co będzie robić za oprawkę do uszczelniaczy przeciwpyłowych,
oraz 4 pręty do amortyzatora.



Kilka oringów co kupiłem ostatnio okazało się mieć zły wymiar i średnio pasowały... Jednak wróciłem do mojego ulubionego sklepu i facet już dobrał ok.

Części odebrałem z cynkowania, ruda zniknęła w kwasie, a cześci zmieniły kolor na srebrny



Jutro na 99% sprawdzę puszkę pod ciśnieniem bez membrany. Jak oring zamiast membrany ją dobrze uszczelni to pomysł ze zmianą położenia membrany powinien wypalić.

Oryginalny korek udało się przerobić pod wentyl (tylko polecam wiertło 7.8mm oraz punktak aby trafić ładnie w środek, zostaje tylko 3mm zapasu).




Drugi korek został tymczasowo zatkany śrubką i zasilikonowany... mam nadzieję, że da to radę na testy. Teraz czekam aż wyschnie silikon.





I jeszcze ciekawostka co do odpowietrzania jaką wyczytałem: Jak zostanie nam bąbel powietrza wielkości 1cm^3 to po dopompowaniu na 15 bar będzie on miał wielkość ... 0.06cm^3 (kostka 1x1x1cm zmniejszy wysokość do 0.6mm). Ktoś jest to w stanie zauważyć?

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem