Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik
Taka dętka w bezdętkowej to jest dobry pomysł?
1) jak mamy felgę bezdętkową, a założymy dętkę to podczas pompowania powietrze ucieka z opony przez wentyl. Dętka wypełnia całą oponę.
2) jak damy detkę i uszczelnimy wentyl to zamykamy powietrze w oponie. Więc jak pompujemy dętkę z uszczelnionym wentylem to dętka nie wypełnja całej opony, tylko tworzy tam się jakaś poduszka powietrzna?
Czy jakoś źle rozumiem
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
|

montujesz drugi wentylek
nie do końca tak jest bo gdy pompujesz dętkę to ta najpierw musi cała wypełnić oponę i felgę zanim będzie w stanie wrzucić oponę na felgę a wszyscy wiemy, że spore ciśnienie jest do tego potrzebne więc wszystko powinno być ok..
"należy tylko nie wkładać dętki na założonej już oponie
"
żartuje oczywiście..
dla pewności można przytrzymać w jednym miejscu oponę aby wymusić wypełnienie przestrzeni dętką.
Sytuacja o której piszesz wystąpić może gdyby pękła ta dętka a powietrze zatrzyma opona...
Przy zastosowaniu dętki wentyl musi być szczelny bo co nam z tego, że damy kołka jak i tak powietrze zejdzie nieszczelnym obsadzeniem wentylka, tyle, że dając nakrętkę na wentylek dociskamy całość do felgi więc problem z głowy