Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31.01.2020, 10:10   #74
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 24 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motomysz Zobacz post

Marcin robiłeś może podsumowanie kosztów?
Jeśli to nie tajemnica, mógłbyś wrzucić ile to wyniosło.
Super robota. Pewnie nie jedna oddała by serducho w Twoje ręce. Pozdro!
Dawid... dla Ciebie wszytsko:)) Nie ma problemu.

Koszty części z pamięci:
komplet uszczelek ok 450,
komplet łożysk ok 200,
kosz sprzęgłowy nowy w naszym polskim ASO 2100 pln... ja kupowałem w impex japan - wyszło z łożyskiem oporowym i czymś tam jeszcze, razem z cłem ok 900-1000,
panewki korbowodu komplet honda 200,
sworznie tłoka komplet 115,
wałek afryka 1000 ja ma z shadow 560,
regeneracja głowic ok 200,
olej plus filtry 150
łańcuchy rozrządu morse 300,
łańcuch pompy oleju 150
tarcze sprzęgła vesrah (takie jak oryginalne) chyba ze 200,
-----------------------------------------
Podsumujmy = ok. 3500 pln
Ale nie było to na jeden strzał - kompletne sprzęgło kosz, łożyska, tarcze i łańcuch rozrządu itd... zrobiłem rok wcześniej
----------------------------------------
Ale koszty mogą być różne w zależności od podejścia do tematu i stanu silnika. Gdybym zostawił stare łożyska (bo było całkiem dobre) oraz stary wałek (bo też jest niczego sobie) a nawet panewki korby to koszty byłyby dużo niższe.
Z drugiej strony, jeżeli ktoś ma fatalny stan pieca, to dojdą koszty tłoków, pierścieni - będzie plus 1500, dodatkowo szlify i docieranie. Gdyby był problem z wałem lub z korbami to można wrzucić w ten silnik nawet z 7-8 tyś....::)))
----------------------------------------
Plus koszty mechanika, ale to już tajemnica:))
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline