Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  mdxmd
					 
				 
				nie porównujcie hydraulicznie łączonych układów hamulcowych CBS czy dual CBS do zintegrowanego układu na poziomie pompy abs: 
 
 
1.hamując przodem zawsze hamuje przód i  tył z takim rozdziałem sił aby żadne z kół nie traciło trakcji.  
2.hamując tyłem hamuje wyłącznie tył 
 
jest to super rozwiązanie i jedyne co może zrobić to poprawić bezpieczeństwo a nie go obniżyć... miałem taki układ w BMW i trochę mi go teraz brakuje. 
			
		 | 
	
	
 
Ten system w wodniaku generował bardzo szybkie zużycie tylnych okładzin , nawet jak się nie dotykało tylnego hamulca wcale. Jest to o tyle niebezpieczne ze po zmianie motocykla mózg o tym zapomina, w sytuacji awaryjnej droga hamowania się wydłuża i efekt nie zawsze miły , a noga nie przywykła do procedury hamowania tyłem wprowadza w poślizg 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk